دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران:

نخستین کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران در آمل

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران گفت: نخستین کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران با رویکرد پیشرفت‌های نوین روزهای 24 و 25 آبان به میزبانی آمل دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۱۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد سیدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی مهندسی عمران برای اولین بار به میزبانی آمل برگزار می‌شود.


وی افزود: رویکرد این کنفرانس پیشرفت‌های نوین در صنعت ساختمان و مهندسی عمران است که روزهای 24 و 25 آبان به میزبانی آمل دنبال خواهد شد.


دبیر علمی کنفرانس بین المللی مهندسی عمران با اعلام اینکه افزایس دیدگاه وسیع علمی بیشتر نسبت به مهندسی عمران و پذیرش مقالات فرا ملی برای استفاده در توسعه و پیشرفت آینده مهم‌ترین اهداف کنفرانس است، بیان کرد: محورهای این گردهمایی بین‌المللی مهندسی عمران، سازه و مکانیک کاربردی، دینامیک سازه، زلزله و زلزله‌شناسی، ژئوتکنیک، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، مدیریت پروژه و ساخت، برنامه‌ریزی حمل و نقل و ترافیک، نقشه‌برداری و سیستم اطلاعات جغرافیایی، بهداشت، ایمنی، محیط زیست، توسعه پایدار است که مقالات زیادی در این بخش‌ها دریافت شده است.


این مسؤول خاطرنشان کرد: شاخصه‌های مهمی در این کنفرانس در نظر گرفته شده است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نخستین بار در استان مازندران پیگیری می‌شود.


سیدپور با اشاره به اینکه برای کنفرانس مسؤولان کشوری و استانی زیادی دعوت شدند، ادامه داد: مقالات برتر این کنفرانس علاوه بر گردآوری برای استفاده آینده به مؤسسه ISI و دانشگاه خواجه نصیر تهران ارسال می‌شود.


وی بیان کرد: کمیته علمی این کنفرانس متشکل از ۸۹ عضو بوده که ۲۴ عضو از دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور هستند همچنین ۹۸ داور داوری از آثار و مقالات را با رعایت همه قوانین، اصول و مقررات داوری انجام دادند.


دبیر علمی کنفرانس بین المللی مهندسی عمران ادامه داد: تاکنون تعداد 311 مقاله از بین ۳۸۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس داوری شد همچنین ۳۵ مقاله برتر به صورت شفاهی در مدت زمان کنفرانس ارائه داده می‌شوند.


این مسؤول با اشاره به ثبت‌نام ۸۲۵ نفر در کنفرانس، ادامه داد: از نخبگان سرشناس دنیا پروفسور ریوچی کینو از کشور ژاپن و پروفسور مارک گرگوریان بنیانگذار دانشکده مهندسی سازه دانشگاه صنعتی شریف در حضور مهمانان خارجی از کشورهای پرتغال، کانادا، نیوزلند و مالزی به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار