مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان برای تبعیت از ولایت الگویی همچون شهدای دانش‌آموز دارند، گفت: وجودی شهدایی همچون حسین فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید، نشان از عمق بصیرت و دانایی آحاد ملت ایران اسلامی نسبت به آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در یادواره شهید "محمدهادی ذوالفقاری"و شهدای دانش آموز استان مرکزی در محل سالن اجتماعات کوثر اراک با اشاره به نقش‌آفرینی شهدای دانش‌اموز در دوران دفاع مقدس گفت: بیشتر شهدای ما در دوران دفاع مقدس از قشر دانش‌آموز بودند که با حضور در سنگر جهاد و دفاع جانانه از اسلام و کشور در مقابل دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.

وی افزود: در سال‌های دفاع مقدس رزمندگان و غیورمردان جبهه اسلام در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند و دِین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند و امروز وظیفه امروز ما این است که ادامه دهنده راه آنان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: وجودی شهدایی همچون حسین فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید نشان از عمق بصیرت و دانایی آحاد ملت ایران اسلامی نسبت به آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: جنگ نرم امروز یک جنگی نیست که دشمن رودروی ما باشد و خاکریز و منطقه و مرز آن مشخص باشد، مسئولیت دانش‌آموزان امروز باتوجه به شرایط حاکم بسی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است چراکه باید هم در سنگر علم و معرفت و هم در سنگر بصیرت حضوری فعال داشته باشند.

وی افزود: امروز شاهد جنگی هستیم که دشمنش همه جا هست و نه تنها جسم و جان ما را بلکه از همه مهمتر فکر و قلب ما را نشانه گرفته است و تشخیص چنین دشمنی بسیار سخت است چرا که نمی‌دانیم با چه صلاحی می‌خواهد بجنگد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال استحاله فرهنگی و بی‌هویت کردن جوانان و نسل آینده این کشور است تا به مقاصد ضوم خود برسد ولی جوانان امروز هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛"اگر نیاز باشد این جوانان از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر هستند".

انتهای پیام/

ارسال نظرات