رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک:

شهدا پرچمدار عرصه مقاومت و آزدادگی مردم ایران است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک شهدا را پرچمدار عرصه مقاومت و مردانگی و مظهر شرافت و آزدادگی مردم ایران دانست و گفت: یادواره شهدا برای تجدید پیمان با کسانی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب هدیه کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج یادوراه شهدای دانش‌آموز تحت عنوان "گنجینه‌های افلاکی" در کانون امام علی(ع) با حضور دانش‌اموزان دبستان شاهد ریحانه و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد.

رحیم محمدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در این یادواره گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، تداوم راه آنان و احیا ارزش‌هایی است که شهدای والامقام برای آن تمام هستی خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و عزت و عظمتی که هم‌اکنون اسلام پیدا کرده به برکت جانفشانی شهدای عزیز است. وظیفه ما نیز تکریم و بزرگداشت این عزیزان است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک شهدا را پرچمدار عرصه مقاومت و مردانگی و مظهر شرافت و آزدادگی مردم ایران دانست و تصریح کرد: یادواره شهدا برای تجدید پیمان با کسانی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب هدیه کردند.

محمدی گفت: 4 هزار فرهنگی و 36 هزار دانش‌اموز در دوران دفاع مقدس با اهداء خون خود از انقلاب حراست کردند و امروز وظیفه ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را قالب یادوراه شهدا زنده نگگه داریم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک خاطرنشان کرد: ایثارگری شیرمردان انقلاب در هشت سال دفاع مقدرس جزو شاخص های با ارزش این نظام است و امروزه باید فرهنگ ایثار و ایثارگری در جامعه را بسط و گسترش دهیم و عالمانه و آگاهانه از خون شهدا دفاع کنیم.

شهرستان اراک نزدیک به دوهزار و 500 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات