مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:

ملت ایران در روز 13 آبان انزجار خود را از سیاست‌های استثماری استکبار جهانی فریاد خواهد زد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: ملت ایران در روز 13 آبان بار دیگر خشم و نفرت خود از خوی استکباری آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد و از سیاست‌های استثماری آن اعلام انزجار خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در جمع پایوران و پاسداران این ناحیه مقاومت با اشاره به روز ملی استکبارستیزی به الزامات مواجهه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: شناخت دشمن و راهبردهایش، تقویت و افزایش بصیرت و آگاهی عمومی از جمله الزامات مواجهه با استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: یکی از بزرگترین خصایص استکبار جهانی اتکای آن به عنصر تروریسم است و بهره‌برداری از آن برای نیل به اهدافش است.

حجت‌الاسلام عظمتی با تاکید بر اینکه شیطان بزرگ همواره در توطئه‌ها و ترفندهای خود علیه نظام اسلامی با شکست و مقاومت ملت ایران مواجه شده است، گفت: شیطان بزرگ آمریکا در مصاف‌های متعدد که با انقلاب اسلامی داشته است بارها شکست خورده اما این موضوع نه تنها باعث یأس و ناامیدی آمریکا نگردیده بلکه خشمگینانه‌تر و غضبناک‌تر وارد مرحله‌ای دیگری از جنگ با انقلاب اسلامی شده که فوق‌العاده پیچیده‌تر بوده است.

وی افزود: روز 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و این امر نشان دهنده اهمیت درس‌ها و عبرت‌های تاریخی انقلاب اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: معنای استکبار جهانی این است که دولت‌ها و قدرت‌هایی در دنیا هستند که نسبت به ملت‌های دیگر با برخورد استکباری و زورگویانه ثروت آن‌ها را به نفع خود مصادره کرده و در اداره دولت‌ها و حکومت‌ها دخالت می‌کنند و و آنها را وسیله ای برای دستیابی به اهداف پلید خود قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام عظمتی خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز 13 آبان بار دیگر خشم و نفرت خود از خوی استکباری آمریکای جنایتکار را فریاد خواهند زد و از سیاست‌های استثماری آن اعلام انزجار خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات