هدف اصلی داعش ایران است

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان هدف اصلی داعش را ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی غبارروبی گلزار مطهر شهدا با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی خطاب در آئین غبار روبی گلزار شهدا  اظهار کرد: شهید فهمیده نوجوان ۱۳ ساله شجاعتی داشت که شما دانش آموزان بسیجی افتخار دارید که این روز به نام شما رقم خورده است، امروز اگر رییس جمهور آمریکا از ما عصبانی است٬ به واسطه این شهدا و اینکه شما هنوز پیرو راه شهدا هستید.

وی خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روز کار می‌کند تا با ارزش‌های ما مقابله کند تا این ارزش‌ها را از ما بگیرد و شما را از این ارزش‌ها جدا کند.

مرادی با اشاره به جمله شهید بهشتی که آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر گفت: آمریکا از دست ما عصبانی است و به ما نسبت تروریست می دهد چون ما سدی را در برابر دشمن ایجاد کردیم، هدف اصلی داعش ایران است.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان به نوعی آتش به اختیار بود و طومار آمریکا را جمع کرد٬ امام خمینی(ره) ۱۳ آبان را انقلاب دوم نامید، امروز ما باید آتش به اختیار با دشمنان مقابله کنیم و هوشیار باشیم، این انقلاب به آسانی به دست نیامده که راحت از دست برود٬ ما باید در برابر پیشگاه الهی و شهدا پاسخگو باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام گفت: شبکه های اجتماعی ماموریت دارند شما و جوانان را به انحراف بکشند. دشمن به دنبال این است که مردم را از مسولین نظام جدا کنند٬ آگاه باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار