روحانی موکب شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:
روحانی موکب شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در حاشیه اعزام کاروان موکب شهدای مدافع حرم این استان گفت: پیاده روی اربعین آماده سازی برای ظهور امام عصر(عج) است.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۶۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴

حجت الاسلام رضا شجاعی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این حرکت جهانی نشانه های از حرکت مردم برای آماده شدن به ظهور است که هر سال پررنگ تر از گذشته خود را نشان می دهد.

وی اظهارداشت: وقتی امام زمان(عج) ظهر می کند به کعبه تکیه می کند و خود را با عنوان پس امام حسین(ع) به جهانی معرفی می کند و این نشانگر اهمیت مقام اباعبدالله الحسین(ع) است.

حجت الاسلام شجاعی فر در بخش دیگر صحبت های خود به خدمات رسانی موکب شهدای مدافع حرم در سامرا پرداخت و ادامه داد: 120نفر از خادمان این موکب روزانه چهارهزار پرس غذای گرم برای هر وعده غذایی زائران آماده و ارائه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این خادمان به مدت 12روز در سامرا پذیرای زائران اباعبدالله خواهند بود که علاوه بر خدمات دهی رفاهی، برنامه های فرهنگی معنوی نیز از برنامه های دیگر آن هاست.

پیاده روی اربعین آماده سازی برای ظهور امام عصر(عج) است

کاروان شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای خدمات دهی به زائران در موکب آذربایجان شرقی در سامرا مستقر خواهند شد.

ارسال نظرات