شهر زنجان مرکز استان بوده و هر میزان اقدام برای زیبا سازی و مناسب سازی این شهر انجام شود مورد حمایت استانداری خواهد بود تا مردم زنجان از مدیریت صحیح شهری بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۶۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان با بیان اینکه شهردار دارای اختیارات و مسئولیت هایی است، گفت: اعمال نظر اعضای شورا متفاوت بوده و عمل به خواسته های متفاوت برای شهردار سخت و دشوار است.

درویش امیری با اشاره به اینکه اداره شهر کاملا باید به شهردار واگذار شده و از شهردار مسئولیت بخواهند، افزود: اجرای برخی پروژههای شهری در زنجان سالیان زیادی طول کشیده است که یکی از علل آن مداخله افراد غیر فنی است.

وی اظهار داشت: شهرداری زنجان نیز مانند بسیاری از شهرداری ها هزینه های جاری بالایی دارد که باید در مقابل ایجاد این هزینه های بالا اقدام درستی انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید مدیریت درستی بر هزینه های شهرداری انجام شود تصریح کرد: مردم شهر زنجان، مردم قدردان و قدرشناسی هستند که امیدواریم با استقرار تیم مدیریتی مناسب بتوان کاستی های گذشته را جبران کرد.

درویش امیری گفت: شهر زنجان مرکز استان بوده و هر میزان اقدام برای زیبا سازی و مناسب سازی این شهر انجام شود مورد حمایت استانداری خواهد بود تا مردم زنجان از مدیریت صحیح شهری بهره مند شوند.

ارسال نظرات