حجت الاسلام خواجه یوم الله 13 آبان را مایه سربلندی، عزت و افتخار ملی دانست و افزود: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی همواره تابان و درخشان باقی خواهد ماند چرا که فرزندان غیور این ملت نشان دادند که با تاسی از مولای شهیدان اباعبدالحسین(ع) در برابر ظلم و ستم ایستادند.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۵۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مسئول تربیت وآموزش ناحیه اشکذر در جمع دانش اموزان مدرسه نمونه گفت: سیزدهم آبان یکی از روز‌های تاریخی انقلاب اسلامی است و هرسال به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی با همکاری دستگاه‌های اداری شهرستان اجرایی می‌شود.
حجت الاسلام خواجه یوم الله ۱۳ آبان را مایه سربلندی، عزت و افتخار ملی دانست و افزود: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی همواره تابان و درخشان باقی خواهد ماند چرا که فرزندان غیور این ملت نشان دادند که با تاسی از مولای شهیدان اباعبدالحسین (ع) در برابر ظلم و ستم ایستادند.
وی با بیان اینکه اتفاقت رخ داده در این روز نقش به‌سزایی در تسریع روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشته است، تصریح کرد: هروقت مردم ما شجاعانه به میدان آمدند و مردانه در برابر ظلم زورگویان و مستکبران عالم ایستاند پیروز میدان شدند.
به گفته وی مبلغان، تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی و مسئولین اشکذر همپای مردم در مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان حضور پرشور خواهند داشت.
طبق هماهنگی‌های صورت گرفته آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شامل تجمع در میدان بسیج اشکذر، سردادن شعار‌های استکبارستیز، سخنرانی و خواندن قطع‌نامه در پایان مسیر خواهد بود.
گفتنی است این مراسم ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان از میدان بسیج اشکذر به سمت مسجد الرضا اشکذر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات