خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۴۲۷۰۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: انجام و اجرایی کردن طرح هایی نظیر طرح شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان می تواند یکی از راه ها و بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در حاشیه سرکشی از طرح شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان گفت: اجرای اینچنین طرح ها در محلات محروم و کم برخوردار از جمله آرزوهای شهدای دوران دفاع مقدس ایران اسلامی بوده است که هم اکنون توسط بسیجیان جهادگر در محله سرداران شهید سمنان در حال انجام است.
وی افزود: یکی از چیزهایی که خدا در دنیا از انسان ها انتظار دارد و بر اساس احادیث موجود خدمت مخلوق به خلق است و هم اکنون نیز در جامعه ما عامه مردم نیازمند به کمک و خدمت رسانی می باشندو شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان در حال انجام همین امر خطیر یعنی خدمت به مردم است و با توجه به اینکه این خدمات از جنبه های مختلف نظیر عمرانی،فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی ،مذهبی و ...در حال انجام می باشد؛ قابل تحسین است.
راسخی در ادامه گفت: انجام و اجرایی کردن طرح هایی نظیر طرح شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان می تواند بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: نام گذاری این محله به نام سرداران شهید کار بسیار زیبا و پسندیده ای بود و حضور شهدا نعمت است و خون شهدا بر ما نعمت و برکت صادر می‌کند.
قابل ذکر است؛ محله ابوذر و حافظ سمنان به نام محله سرداران شهید شاطری، برادران شهید نوروزی،محب شاهدین،واخلاقی و خالصی نام گذاری شده است که همگی اهل این محله ها بوده اند و در این محله دیده به جهان گشودند و بزرگ شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها