خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: این خواسته امامین انقلاب از همه ما است که این نکته را باور داشته باشیم که بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی خاص و یک قشر خاص ندارد بلکه بسیج متعلق به همه آحاد جامعه است.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۸۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی،  ابراهیم کریمی در صبحگاه مشترک دانش آموزان دختر شهر حاجی آباد با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیرعامل، اظهارداشت: بسیج کلید طلایی و هدیه ای است که خداوند متعال به ملت ایران هدیه داده است.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطر نشان کرد:امروز همه ملت های آزادیخواه در جهان اسلام به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند در مقابل استکبار بایستند،تنها راه آن تشکیل بسیج است.


وی ادامه داد:همه دیدند که عراق و سوریه در آستانه سقوط قرار گرفت و تنها نیرویی که به داد این کشورها رسید بسیج مردمی بود.
کریمی با بیان اینکه بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی ندارد، تصریح کرد: ما امروز در دانشگاهها، مدارس،حوزه های علمیه،ادارات ،جامعه پزشکی و اقشار مختلف بسیج و بسیجی داریم .


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: این خواسته امامین انقلاب از همه ماست که این نکته را باور داشته باشیم که بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی خاص و یک قشر خاص ندارد بلکه بسیج متعلق به همه آحاد جامعه است.


وی اذعان داشت: پیروزی انقلاب ما به برکت خون شهدا حاصل شد و ۳۶ هزار دانش آموز شهید از همین کلاسهای درس بلند شدند، دشمن را شناختند و اولویت بندی کردند و دفاع را بر تحصیل اولویت دادند و جان خود را در این راه فدا کردند.


کریمی با بیان اینکه جایگاه شهدا بسیار بلند مرتبه است،گفت: امروز اگر می بینیم که رسانه های خارجی حتی مجبور می شوند در شهادت شهید حججی دهان باز کنند، نشان دهنده این موضوع است که جایگاه شهدا بسیار بالاست.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با تاکید بر اینکه وظیفه من و شما بسیار سنگین است،خاطرنشان کرد:امروز شاید برای دانش اموز ما فرصت حضور در جبهه فراهم نشود اما نشستن در مراسم شهدا و گرامی داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ارزش بالایی دارد.
وی خطاب به دانش اموزان گفت: چیزی که امروز جامعه از شما انتظار دارد خوب درس خواندن است بنابراین در این راه نهایت تلاش خود را به کار گیرید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها