خبرهای داغ:
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با یک خانواده مددجو در یکی از روستاهای بوئین زهرا دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۷۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منصور قمشه در این دیدار که به همراه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین صورت گرفت بر ضرورت ارتقای خدمات به مددجویان تأکید کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه کارکنان کمیته امداد خدمت به محرومان و نیازمندان است و در این مسیر هیچ رسالت بالاتری نداریم بنابراین باید با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود و همچنین بهره گیری از ظرفیت‌های سایر افراد حقیقی و حقوقی عرصه خدمت رسانی به مددجویان را ارتقا و بسط دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این دیدار اجرای طرح مفتاح الجنه را یکی از برنامه‌های جدی این نهاد برشمرد و گفت: طرح مفتاح الجنه همواره در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد ولی اجرای آن در سایر ماه‌های سال چندان پررنگ نبود که در حال حاضر با برنامه ریزی انجام شده اجرای طرح مفتاح الجنه شتاب بیشتری گرفته است.

سید مجید مؤمنی اعلام کرد: بیشترین ثمره و حاصل این دیدار برای خیران و نیکوکاران است چراکه در این دیدار شاید بخشی از مشکلات مددجویان رفع شود ولی برکت معنوی برای نیکوکاری که در خانه مددجو حاضر می‌شود، حاصل شده و به گسترش فرهنگ انفاق می‌انجامد.

وی یادآورشد: خدمت به نیازمندان راهبرد اساسی کمیته امداد است از این رو طرح‌های مختلف در کمیته امداد امام (ره) اجرا می‌شود.

شایسته ذکر است که در این دیدار خانواده مددجوی زن سرپرست خانوار در روستای مشکین تپه در شهرستان بوئین زهرا مورد مساعدت قرار گرفت.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها