امام جمعه رودیان:

دانش آموزان ایران امید آینده جهان اسلام / نیروهای کارآمد و تاثیرگذار در جهان اسلام

حجت الاسلام والمسلمین معصومی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دیدار با خانواده شهید حسینی گفت: شما دانش آموزان امید آینده جهان اسلام خواهید بود؛ امید غیر مسلمانان تحت سلطه استکبار نظام اسلامی است و شما نیروهای کارآمد و تاثیرگذار در جهان اسلام باشید.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۳۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی در دیدار با خانواده شهید سید علی حسینی در شهر رودیان که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و دانش آموزان بسیجی واحد‌های امیدان امام زمان (عج) و پوینده ارشاد برگزار شد در سخنانی با اشاره به آیه قرآن اظهار کرد: شکر و سپاس الهی را باید انجام داد که خدا توفیق داده تا در خدمت خانواده شهدا قرار بگیریم و باید استفاده کرد.
وی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی افزود: از روز شهادت شهید فهمیده که به تعبیر امام راحل رهبر من آن نوجوان سیزده ساله‌ای است که اینگونه به شهادت رسید و این هفته متعلق به شهداست.
معصومی خاطر نشان کرد: امید آینده نه تنها برای خانواده بلکه برای شهر و جهان اسلام خواهید بود؛ امام یک نفر بود و توانست در دنیا تحول ایجاد کنند که امید غیر مسلمانان تحت سلطه استکبار و امید آن‌ها نظام اسلامی است و شما نیرو‌های کارآمد و تاثیرگذار در جهان اسلام باشید.
وی با اشاره به اهمیت مقام شهید و شهادت گفت: پیامبر فرمود: بهترین خیر در دنیا و آخرت شهادت است، چون هر چند سال عمر کنیم کار خیر برای ما می‌نویسند و پاداش شهدا که عمرشان محدود به دنیا نیست و از زمانی که شهید می‌شوند تا قیامت مقام والای شهادت از نظر ظاهری همین است که همه مردم پاداش و مزد می‌گیرند، اما شهدا، چون عند ربهم یورزقون اند تا قیامت بهره می‌برند.
امام جمعه رودیان بیان کرد: شهدا زنده اند و تا روز قیامت زنده و شاهد بر ما هستند و نظام افتخار می‌کندکه شهیدی دارد به نام شهید فهمیده و باید تلاش کنید تا در مسیر این شهدا قدم بردارید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار