خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با بیان اینکه کار جهادی بسیجیان شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان در کشور کم نظیر است، گفت: طرح شورای محله محور در سراسر استان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۲۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان در دیدار و سرکشی از شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان ضمن عرض خدا قوت به بسیجیان جهادگر شورای اسلامی محله گفت: از سال۹۳ طرح اجرای شورای محله محور در سپاه ناحیه سمنان  طرح ریزی شد و بلافاصله مقدمات کار برای اجرا و عملیاتی سازی آن فراهم شد.

وی افزود: از اوایل سال۹۵به صورت رسمی این شورا به نام شورای اسلامی محله سرداران شهید در منطقه ابوذر و حافظ سمنان با هدف کاهش مشکلات و رفع دغدغه های مردم آغاز به کار کرد.
جانشین سپاه استان سمنان اذعان داشت: از ابتدای طرح چند مرحله را پیش بینی کرده بودیم که شناسایی مردم محل و آسیب های اجتماعی و فرهنگی- تبلیغ و همچنین بستر سازی و همگام سازی دستگاه های اجرایی از جمله مهمترین مراحل برای سامان گرفتن کارهای این شورا بود و هم اکنون مفتخریم که این شورا در شهر سمنان کاملا شناخته شده است و بسیاری از مشکلات مردم محل را با همکاری دستگاه های اجرایی شهر نظیر شهرداری و فرمانداری توانسته ایم حل و فصل کرده ایم.
شوقانی در ادامه به خدمات ویژه این شورا اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و حمایت از کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی ویژه بانوان،شناسایی معتادان و معرفی آنها به کمپ های ترک اعتیاد و بکار گیری آنها پس از پاکی در کارگاه تولیدی پاکان و طرح های مختلف عمرانی و شهرسازی در محله سرداران شهید از نمونه های بارز فعالیت جهادی دوستان شورای اسلامی محله است.

وی گفت : مایه افتخار و مباهات است که بگوییم از دیگر استان های کشور هم اکنون به دنبال این هستند که از شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان دیدن کنند و پس از آن در شهر و دیار خود این طرح را اجرایی کنند.

جانشین سپاه استان سمنان تصریح کرد: این طرح در کشور کم نظیر است و باید با همت و قوت بیشتری ادامه کار دهد و به دنبال اجرا کردن این طرح در دیگر نقاط و محلات سمنان و استان نیز باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها