پیش بازی هفته یازدهم؛

آلومینیوم در اندیشه صید سه امتیاز دیگر از تبریز

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۱۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در این دیدار که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام آغاز می شود دو تیم در حالی پا به میدان مسابقه می گذارند که هر دو در هفته های اخیر روند مشابهی داشتند و از سه بازی اخیر خود یک امتیاز کسب کرده اند. آلومینیوم در آخرین دیدار خود مقابل خونه به خونه بابل یک بر صفر مغلوب شده است و شهرداری تبریز نیز مقابل صبای قم به تساوی یک بر یک دست یافت.

آلومینیوم تا به اینجای رقابتها ۸ امتیاز کسب کرده است و در رده پانزدهم جدول قراردارد و در سوی دیگر نیز شهرداری تبریز با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است. آلومینیوم در این مسابقات تا به اینجا ۸ گل زده و ۱۳ گل خورده از خود به جای گذاشته است و ۹ گل زده و ۱۲ گل خورده نیز حاصل عملکرد تبریزی ها در لیگ یک بوده است.

هدایت شهرداری تبریز را سیروس دین محمدی بازیکن اسبق نماینده فوتبال استان مرکزی بر عهده دارد. در سوی دیگر نیز حامد بصیری، هدایت آلومینیوم را عهده دار خواهد بود.

باید در انتظار این دیدار نشست و دید که آیا آلومینیوم که در دیدارهای اخیر خود علی رغم برتری در جریان مسابقه، از حیث نتیجه گیری موفق نبوده است این بار می تواند خط بطلانی روی این روند بکشد و به مانند حضور قبلی خود در تبریز با ۳ امتیاز این شهر را ترک کند یا این شهرداری چی ها هستند که پیروزی خانگی را جشن می گیرند.

ارسال نظرات