خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در جامعه ما امروز نوعی تحریم هراسی و خود تحریمی به وجود آمده است و برخی در داخل مشور مشکلات را سیاه چاله می نمایانند ، همه نهادها برای رفع این حالت و نیز پیشرفت، حتی در حالت تحریم باید دست به کار باشند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۹۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موج جدید تحریم‌های غیر برجامی علیه ایران اظهار کرد: امروز قانون محدودیت‌های جدید و بلوکه شدن دارائی‌های ایران در خاک آمریکا رسما آغاز شده است.
وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در توافق‌نامه برجام اشاره‌ای بدانها نشده است، تصریح کرد: تحریم‌های جدید برخلاف برجام و نقض برجام بوده و می‌بایست با آن مقابله کرد.
این مسئول تشریح کرد: دلیلی ندارد که آمریکا با بهانه‌های مختلف به تهدید و تحریم علیه ایران ادامه دهد و لازم است مسئولین به طور جد به این موضوع رسیدگی کنند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: مسئولین باید در برابر اقدامات آمریکا تدابیری راهگشا بیندیشند و در مقابل حداقل کارهای داوطلبانه‌ای را که در برجام پذیرفتند را دیگر انجام ندهند.
کوچک‌خانی تبیین کرد: در جامعه ما امروز نوعی تحریم هراسی و خود تحریمی به وجود آمده است و برخی در داخل مشور مشکلات را سیاه چاله می نمایانند ، همه نهادها برای رفع این حالت و نیز پیشرفت، حتی در حالت تحریم باید دست به کار باشند
وی ابراز داشت: امروز روح و جسم برجام توسط آمریکا نقض شده است و لازم است با این نقض مقابله شود.
این مسئول با اشاره به موضوع موشکی تبیین کرد: تهدیدهای موشکی از تحریم‌ها و بازی‌های جدید آمریکا علیه ایران است و آن‌ها می‌خواهند از این طریق برای ایران هزینه‌سازی کرده و خود امتیاز بیشتری کسب کنند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: باید توجه داشت که دفاع مشروع حق طبیعی همه کشورها است و ما هرگز گوش به فرمان آمریکا نیستیم.
کوچک‌خانی ضمن اشاره به تجارب گذشته مطرح کرد: تجربه 50 الی 60 ساله اخیر همواره بدعهدی‌های آمریکا را ثابت کرده است ولی رویکرد اشتباه اعتماد به آمریکا در داخل هنوز وجود دارد.
وی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: مذاکره مجدد در بحث موشکی اشتباه محض بوده و باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا اقدامات عملی صورت بگیرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها