دبیر کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی استان زنجان:
سومین نشست هم اندیشی و راهبردی کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی استان در راستای فرهنگ سازی , حفظ و صیانت از ذخایر انرژی و حفظ سهم آیندگان با حضور اعضاء و به میزبانی شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۴۲۵۹۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی استان در سومین نشست هم اندیشی و راهبردی کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی استان گفت: این نشست که با حضور روابط عمومی دستگاههای ذیمدخل در حوزه انرژی شرکت ملی  پخش فرآورده های نفتی, شرکت گاز, خطوط لوله و مخابرات نفت, شرکت توزیع و برق منطقه ای, شرکت آبفای شهری و روستایی, شرکت آب منطقه ای و نهایت نیروگاه برگزار شد.

محمد علیاری افزود: اعضاء در شروع نشست به بررسی نقطه نظرات و بررسی نقاط قوت و ضعف جشن حامیان انرژی پرداختند که با مشارکت 9 شرکت در شهریور ماه سالجاری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در ادامه این نشست اعضاء به همفکری و هم اندیشی در خصوص راهکارها و برنامه های فرهنگ سازی در حوزه مصرف بهینه انرژی در بخش های حمل و نقل, ساختمان, صنعت و کشاورزی پرداختند وقرار شد که باید اهتمام ویژه ای در این زمینه در مقاطق ابتدائی صورت پذیرد که بتواند خروجی و اثرات ثمربخشی بیشتری را در پی داشته باشد .

دبیر کمیته تصریح ک:ه کمیته فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی استان در دهه اول شهریور ماه سالجاری و با هدف انجام اقدامات مشترک, تشریک مساعی و انتقال تجربیات در بین اعضاء تشکیل یافت و اولین اقدام مشترک این کمیته برگزاری جشن حامیان انرژی بود که در شهریور ماه سالجاری در زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات