انیمیشن«کاپیتان بی تنبان»با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگسرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم،عصر روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۵تا ۱۷ و به نفع کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص، اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۵۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایش انیمیشن «کاپیتان بی‌تنبان» همراه با نقد و بررسی فیلم و با حضور عوامل دوبلاژ آن به مجری گری عرفان هنربخش خواهد بود.


انیمیشن «کاپیتان بی تنبان» اولین فیلم حماسی انیمیشنی اکشن، کمدی و خانوادگی محصول سال 2017 کشور آمریکاست. کارگردانی آن برعهده "دیوید سورن" بوده است و بازیگرانی چون «کوین هارت، توماس مید لدیچ، اد هلمز و نیک کرول» در آن به صدا پیشگی پرداخته اند. این فیلم براساس کتابی به همین نام نوشته "دوپیلکی" ساخته شده است. کاپیتان زیرشلواری با بودجه 38 میلیون دلاری تولید شده و فروش میلیون دلاری داشته است.


این فیلم با دوبله فارسی اختصاصی "سورن" در اختیار مخاطبان ایرانی قرار گرفته است.


عوامل دوبله فارسی این اثر عبارتند از مدیر دوبلاژ: عرفان هنر بخش مترجم: سعیدرضا منصوری، گویندگان: وحیدنفر، ناصر محمدی، علیرضا وارسته، عرفان هنربخش، فریبا ثابتی و سمیه الیاسی.


«کاپیتان بی تنبان» داستان دو دانش آموز خلاق و شیطان به نام های "جرج" و "هارولد" است که مدیر مدرسه خود را هیپنوتیزم می کنند تا او فکر کند ابر قهرمانی کودن و بی نهایت خنده داری به نام «کاپیتان بی تنبان» است.


انیمیشن «کاپیتان بی تنبان» با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن جشنبه 11 آبان ماه ساعت 15 در فرهنگجسرای گلستان اکران م ی شود و حضور علاقه مندان به هنر انیمیشن و نیز کودکان و نوجوانان و سایر شهروندان در این برنامه آزاد و رایگان است.


علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

ارسال نظرات