مسئولان شهرستان دهگلان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با خانواده دانش آموز شهیده حسین پناهی در دهستان قروچای دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۲۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز نماینده، ولی فقیه در سپاه دهگلان به همراه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهر، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران، معاون تربیتی آموزش و پرورش دهگلان و با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان دهگلان با خانواده دانش آموز شهیده سمیرا حسین پناهی دیدار کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات خانواده این شهیده قرار گرفتند.

شهادت شهیده سمیرا حسین پناهی توسط گروهک ضد انقلاب



شهیده سمیرا حسین پناهی متولد ۱۳۷۲ دانش آموز سال اول دبیرستان که در ۲۲ آبان سال ۸۶ ساعت ۲۰ شب در روستای قروچای توسط گروهک ضد انقلاب با اصابت ۵ گلوله برجسد مبارکش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این دیدار حجت الاسلام منتشلو نمایند، ولی فقیه درسپاه دهگلان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه داری در جبهه‌ها و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.

وی افزود: دانش‌آموزان انقلابی در طول دوران انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی را خلق کردند که نمونه بارز آن دانش‌آموز بسیجی ۱۳ ساله انقلاب «شهید حسین فهمیده» بود که الگوی همه دانش‌آموزان کشور است.

حجت الاسلام منتشلو گفت: حضور حماسی دانش‌آموزان در سال‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه‌ها شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس بوجود آمد و در مدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش‌آموزی کشورشد.

وی یکی از مهم‌ترین خصوصیتی که دانش‌آموزان بسیجی باید داشته باشند اخلاق نیکو و منحصر به فرد در جامعه دانست وگفت: شهدای ما اخلاقی عالی داشتند و دانش‌آموزان بسیجی باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.

نماینده، ولی فقیه درسپاه دهگلان، نقش دانش‌آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس را انکارناپذیر دانست وگفت: امروزهم دانش‌آموزان انقلابی و بسیجی باید با تمام وجود به توسعه علمی کشور بپردازند تا کشور از نظر علمی وابسته هیچ کشوری بیگانه‌ای نباشد.

بعد ازدیدار با خانواده این شهیده گرانقدر، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران به همراه مسئول امور ایثار گران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با دونفراز جانبازان و ۳ نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس دهستان قروچای دیدار کردند و از نزدیک جویای مشکلات آنان شدند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات