مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد علیه السلام همراه با هیات همراه خود از حوزه 211 شهید گلکار بازدید به عمل آورد و با اعضای شورا این حوزه نشستی را داشتند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۱۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد علیه السلام همراه با هیات همراه خود از حوزه 211 شهید گلکار بازدید به عمل آورد و با اعضای شورا این حوزه نشستی را برگزار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد ع از حوزه 211 شهید گلکار بازدید به عمل آورد

حجت الاسلام والمسلمین ملک در این بازدید اظهار داشت: این حوزه که به نام شهید والا مقام شهید گلکار میباشد یکی از حوزه های فعال در سطح حوزه های ناحیه امام سجاد(ع)است که آن هم به برکت خون شهدایی(بالاخص شهید گلکار و مدافع حرم شهید نریمانی) است که در این حوزه قدم گذاشتند.

وی افزود:یکی از افتخارات این حوزه حضور عزیزانی همچون برادر امجدیان که از جانبازان جنگ در سوریه میباشد که همه این عزیزان شهید و جانباز طراوت خاصی به این حوزه دادند لذا باید قدر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ملک با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی تصریح کرد: بسیجیان این حوزه که آماده پیاده روی به سمت کربلا بودند و این حرکت را از حرکات الهی دانستند از خداوند متعال صحت و خدمت به اسلام را خواستاریم.


خبرنگار بسیجی: فرهادی

ارسال نظرات