مدیر تامین درمان بسیجیان استان ایلام عنوان کرد: برای سومین سال پیاپی در حوزه درمان موسسه تامین درمان بسیجیان 400 عدد کیف کمک های اولیه به ارزرش 400 میلیون ریال که شامل تجهیزات و لوازم کمک های اولیه است در مسیر تردد زوار در شهرهای ایوان، تنگه ارغوان و دهلران به کاروان زوار اهداء می شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۱۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "غلامرضا علیمحمدی" رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام و مدیر تامین درمان بسیجیان استان ایلام ، در تشریح وظایف و خدمات بسیج رسانه و موسسه تامین درمان بسیجیان به زوار اربعین گفت: نماد مذهب و تفکر شیعه در سطح جهانی اربعین است و بواسطه تردد زوار ایلام در سطح جهانی به عنوان گذر گاه عاشقان ابا عبدالله الحسین معرفی می شود.
مدیر تامین درمان بسیجیان استان ایلام اظهار کرد: خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی یک سعادت محسوب می شود و به موازات وظایف سازمانی خدماتی خود جوش به  زائران عرضه میشود؛سازمان بیسج در دو محور بیسج رسانه و موسسه تامین درمان بیسجیان خدماتی به زوار ارائه میدهد.

وی افزود: اردوی بیسج رسانه در پنجشنبه هفته جاری با حضور شورای بسیج رسانه و اعضای خانه مطبوعات جهت پوشش خبری، وضعیت سپاه و بیسج، وضعیت تردد زوار و خدمات رسانی به زوار، رفع کاستی و مشکلات در پایانه مرزی و مهران است.

علیمحمدی تصریح کرد: بسیج رسانه ایلام، کار هماهنگی  و خروج از مرز خبرنگاران اعزامی از تهران به عراق را انجام میدهد.این گروه خبرنگاران در قالب 40نفر از تهران با حضور دکتر بصیری رئیس سازمان بیسج رسانه کشور باهدف پوشش اخبار اربعین در عراق وارد ایلام می شوند.

رئیس بیسج رسانه ایلام گفت: برای  سومین سال پیاپی در حوزه درمان موسسه تامین درمان بسیجیان 400 عدد کیف کمک های اولیه به ارزرش 400 میلیون ریال که شامل تجهیزات و لوازم کمک های اولیه است در مسیر تردد زوار در شهرهای ایوان، تنگه ارغوان و  دهلران به کاروان زوار اهداء می شود که رضایت زوار را بهمراه داشته است.
علیمحمدی افزود: موسسه تامین درمان بسیجیان در صورت فراهم شدن مقدمات زیر ساختی  لازم سعی در استقرار کانکس خدمات داندانپزشکی اورژانسی جهت ارائه خدمات داندانپزشکی به زائران را دارد.
 

 

ارسال نظرات