خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

کمک ۶۵۶ میلیون تومانی مردم سمنان به دانش‌آموزان نیازمند

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در دو مرحله جشن عاطفه‌ها ۶۵۶ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۱۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، سیدجواد رضویمدیر کل کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران گزارشی از کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده مردم استان سمنان در جشن عاطفه‌ها سال ۹۶ ارائه کرد.

 مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم این استان در دو مرحله جشن عاطفه ها ۶۵۶ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند که این رقم نسبت به سال گذشته با  ۴۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به این که ۴۵۱ میلیون تومان از کمک‌های مردم سمنان غیر نقدی و ۲۰۵ میلیون تومان آن نقدی بود افزود: در مرحله نخست۴۶۰ میلیون تومان و در مرحله دوم  ۱۹۶ میلیون تومان جمع آوری شد. 

رضوی در ادامه با اشاره به اینکه که جشن عاطفه ها در بیش از ۷۰۰ مدرسه استان سمنان برگزار شد بیان کرد: کمک های جمع آوری شده مردمی در مرحله نخست قبل از آغاز مدارس با اولویت مناطق محرم، بین دو هزار و ۹۰۰ دانش آموز نیازمند این استان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی مرحله دوم نیز با مدیریت مسئولان مدرسه و بر اساس نیاز سنجی دانش آموزان نیازمند  توزیع شد.

 وی گفت: مردم استان سمنان می‌توانند از طریق نصب نرم افزار سکه و یا شماره گیری # ۰۲۳ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، و یا واریز به به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ ، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند واریز کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها