مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد
سرهنگ علی یوسفی راد گفت:استقبال از زائران اربعین حسینی (ع)در شهرستان کرمانشاه با حضور بیش از ۱۰۰نفر خادم در اردوگاه های این استان صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۰۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور وگردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه در گفتگو با کوله بار با اشاره به نقش این استان در خدمت به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: استقبال از زائران اربعین حسینی (ع)در شهرستان کرمانشاه با حضور بیش از ۱۰۰نفر خادم در اردوگاه های این استان صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توفیق کم نظیری است که جایگزینی ندارد ادامه داد:حضور خادمین در استان کرمانشاه در اردوگاه های توحید ،راه کربلا واردوگاه شهید دکامی ودر شهرستان های قصرشیرین وسرپل ذهاب، پذیرای استقبال از زائران اربعین حسینی از سراسر کشور است.

 

مسئول سازمان اردویی بسیج کرمانشاه با بیان اینکه خادمین، زمینه را فراهم می کنند تا زائران با آسایش خاطر به زیارت بروند، تاکید کرد: این خادمین، در خدمت رسانی به زوار، ثواب زیارت را می برند و ایثار در راه امام حسین (ع) نیز بی اجر نمی ماند.

 

یوسفی راد با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران اربعین افتخار بزرگی است، عنوان کرد: این اقدام توفیق بزرگی است که خادم خوبی برای امام حسین(ع) باشیم.

 

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری جاذبه ی مغناطیس حسینی یک مغناطیس قوی است که با گذشت قرن های متمادی هنوز در دل مردم جا دارد وهمه کسانی که معرفت به اهل بیت را دارند عشق وشور کربلا همیشه در دلشان زنده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به کسانی که توفیق حضور در این حرکت پرمعنا را پیداه کرده اند توصیه می شود فرصت را مغتنم شمرده و درسی که اربعین به ما می دهد، این‌ است‌ که‌ باید یاد حقیقت‌ و خاطره‌ی‌ شهادت‌ را در مقابل‌ طوفان‌ تبلیغات‌ دشمن‌ زنده‌ نگه داشت‌.

ارسال نظرات