سرپرست تیم توابع تهران:

برگزاری باکیفیت ترین مسابقات بوکس قهرمانی کشور در کردستان

سرپرست تیم بوکس توابع تهران گفت: یکی از باکیفیت ترین مسابقات بوکس قهرمانی کشور در چند سال اخیر در تمام رده های سنی در کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۸۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال شاملو در حاشیه مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور که در کردستان برگزار شد، گفت: معمولاً سال‌هایی که به المپیک و بازی‌های آسیایی ختم می‌شود مسابقات کشوری آن رشته از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام بزرگان حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست تیم بوکس توابع تهران عنوان کرد: در این مسابقات که اعضای تیم ملی انتخاب خواهند شد تمام بزرگان بوکس حتی کسانی که چند سالی از بوکس فاصله گرفته بودند شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه با نیمی از توان خود در این مسابقات شرکت کرده ایم، افزود: متاسفانه سهمیه بندی که فدراسیون برای تیم‌ها در نظر می‌گیرد دست تیم‌ها را برای حضور با تمام توان در مسابقات می‌بندد.

شاملو گفت: شرایط ضعیف داوری باعث حذف دو بازیکن خوب تیم ما که سالیان سال قهرمان‌های مسابقات کشوری بودند، شد.

سرپرست تیم توابع تهران ضمن تشکر از رئیس هیات استان کردستان عنوان کرد: آقای جوهری تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات گذاشت و از حق هم نباید گذشت که این دوره به نسبت دوره‌های قبل مسابقات کشوری در تمام رده‌ها یکی از باکیفیت‌ترین رقابت‌های بوکس ایران بود.

به گفته وی، سیستان و بلوچستان و کردستان یکی از بهترین میزبان‌های مسابقات بوکس قهرمانی کشور بوده اند.

شاملو با باین اینکه کم و کاستی در این دوره از رقابت‌ها وجود نداشت، گفت: در این دوره از رقابت‌ها خوابگاه، تغذیه، مهمان نوازی و احترامی که مردم سنندج و تماشاچیان به ورزشکاران گذاشتند بی نقص بود.

مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان ایران انتخابی تیم ملی از پنجم تا ۹ آبان ماه در ورزشگاه آزادی شهر سنندج با حضور ۳۳ تیم برگزار شد و در نهایت تیم کردستان به عنوان قهرمانی این مسابقات رسید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار