فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان گفت:۱۳ آبان یادآور خاطره و اتفاق بزرگی برای ملت ایران و برگ زرینی از تاریخ مبارزات ضداستکباری کشورمان است و با توجه به موضع‌گیری سران آمریکایی، امسال از اهمیت بالایی برخودار است.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان ،  محمد احسانی در صبحگاه مشترک دانش آموزی به مناسبت روز نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی در آموزشگاه متوسطه اول زینبیه منوجان گفت:  دانش‌آموزان بسیجی عصاره این ملت هستند و برای پاسداری از انقلاب در تمام عرصه‌ها باید آمادگی کامل داشته باشند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان منوجان با بیان اینکه دشمن از طرق مختلف در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز کشورهای مستکبر جهان از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام را دارند که در این راستا وظیفه همه ما در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل سنگین تر است.

 

 

وی افزود:توطئه های آمریکا علیه کشورمان از سر حسادت و ناتوانی است،چرا که قدرت اول منطقه و برتر جهان هستیم.

 

 

احسانی  با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان بیان کرد: این روز بزرگ یادآور خاطره و اتفاق بزرگی برای ملت ایران و برگ زرینی از تاریخ مبارزات ضداستکباری کشورمان است و با توجه به موضع‌گیری سران آمریکایی، امسال از اهمیت بالایی برخودار است.

 

 

وی  دانش‌آموزان را به تحصیل علم و دانش برای کمک به توسعه و آبادانی کشور توصیه کرد و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمنان به جنگ می‌پرداختند، امروز در سنگر علم و دانش باید به ستیز با دشمنان نظام و انقلاب بروند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهرستان منوجان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان زیادی به شهادت رسیدند تا هم ‌سن و سال‌های آنها در سنگر علم و دانش بتوانند مدارج علمی را به خوبی طی کرده و برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کنند.

 

 

وی با اشاره به زندگینامه شهید حسین فهمیده از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان انقلاب یاد کرد و از آنان خواست با الگوبرداری از این شهیدان در مقابل نقشه‌های شوم بیگانگان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کنند.

 

 

گفتنی است،صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان منوجان،معاون توسعه و پشتیبانی،معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان منوجان،مسئول بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول زینبیه برگزار شد.

ارسال نظرات