مصطفی برزگر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت:حرکت امروز مردم در پیاده روی اربعین ادامه همان حرکت مختار است که به خونخواهی از امام حسین(ع) خیزش کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۶۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، "حجت الاسلام محمدرضا عباسی"، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام پس از بازدید از پایانه مرزی مهران ؛ گفت: استقبال مردم مومن در این شرایط بد آب و هوایی مصداق بارزاین فرمایش پیغمبر است  که فرمودند شهادت امام حسین در قلب مومنان حرارت و عشقی است که تا قیامت خاموش نخواهد شد.

وی اظهار کرد: اگر بجای این ریزگردها گلوله هم ببارد از استقبال شیعیان جهان اعم از زن و مرد، پیر و جوان ذره ای کاسته نخواهد شد که دنیا در مقابل این ارادت و حرکت مبهوت است.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اینکه طبق احادیث و روایات یکی از علامت های مومن زیارت اربعین است افزود: منشا حرکت اربعین این است که خون امام حسین ازبین نرفته و حرکت امروز مردم در پیاده روی بزرگ اربعین ادامه همان حرکت مختار است که به خونخواهی از امام حسین(ع) خیزش کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین عنوان کرد:حضور داعش و تکفیری ها در کشورهای شیعه نشین و به خاک و خون کشاندن این کشورها نشان از وجود تفکراموی در عصر حاضر است که تمامی این تلاش های بیهوده آن ها برای تحریف و حذف حرکت عاشورایی امام حسین بود که در این راستا به تخریب گنبد های مطهر ائمه نیز پرداختند اما نه تنها شیعه تسلیم نشد بلکه عشق امام حسین در دل شیعیان دوچندان شد.

وی با بیان اینکه مرسوم شده است که ایرانیان برای خرید به عراق می روند ادامه داد: به زوار امام حسین توصیه می کنم که علاوه بررعایت اصول اخلاق در کشور عراق، تنها برای زیارت عزیمت کنند تا ایران اسلامی را بهتر به جهانیان معرفی کنند.

 

 

ارسال نظرات