خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان:
به مناسبت سالروز 8 آبان روز نوجوان و سالگرد شهادت شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده از سرود سرمشق ایمان در برنامه سالگرد شهید زینب کمایی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۶۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، زینب کمایی در خرداد ماه سال 1346 در شهر آبادان به دنیا آمد. مادرش زنی دل آگاه و علاقه مند به قرآن و اهل بیت به خصوص امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) بود. پدر او نیز کارگر پالایشگاه نفت آبادا بود و با دسترنج اندک کارگری خود خانواده نه نفره اش را سرپرستی می کرد.

زینب دوران دبستان و دو سال از دوره راهنمایی را در آبادان سپری کرد و از کلاس سوم دبستان تحت تاثیر تربیت آگاهانه مادر و شرکت در جلسات قرآن حجاب اسلامی را انتخاب کرد. او پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه راهنمایی و مسجد محله به فعالیت های فرهنگی و تربیتی مشغول شد. زینب علاقه زیادی به رهبر انقلاب حضرت امام خمینی داشت. گرایش به دیدگاه های حضرت امام تاثیر عمیقی در نوع نگاه زینب به زندگی و ادامه فعالیت هایش بر جای گذاشت.به مناسبت سالروز 8 آبان روز نوجوان و سالگرد شهادت شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده از سرود سرمشق ایمان در برنامه سالگرد شهید زینب کمایی که با همکاری ستاد یادواره ملی شهید زینب کمایی و 36 هزار دانش آموز کشور ، سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان و حوزه حضرت معصومه شاهین شهر اصفهان در دبیرستان 22 بهمن در محل تحصیل این شهید با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها