رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان اربعین را یک حرکت عظیم بشریدانست و گفت: که امسال از استان کردستان پنج هزار نفر برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۵۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی خزاعی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از ثبت‌نام پنج هزار زائر اربعین حسینی در استان کردستان خبر داد وگفت: اربعین به عنوان یک حرکت عظیم بشری است که امسال از استان کردستان ۵ هزار نفر برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: سال گذشته ۳۰ هزار نفر از طریق مرز‌های کردستان راهی اربعین حسینی شدند و در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در خصوص برنامه‌های ماه محرم بیان کرد: خوشبختانه امسال برنامه‌های محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا با شور و شعور بالا انجام شد و بدون آسیب این برنامه‌ها در استان رقم خورد.

وی اعلام کرد: امیدواریم با همکاری و همت همیشگی اعضای ستاد شئون استان شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ماه صفرالمظفر به ویژه برگزاری دعای اربعین برگزاری مراسم اربعین حسینی و مراسم شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) باشیم.

خزاعی اعلام کرد: همچنین با همکاری اعضای ستاد شئون بیانیه‌ای در راستای محکومیت اظهارات استکبار جهانی در خصوص سپاه تدوین می‌شود.

وی در پایان از همکاری و تلاش همیشگی اعضای ستاد شئون استان در اجرای مصوبات و برگزاری جلسات منظم این ستاد تقدیر کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات