موکب اربعین حسینی در فرودگاه سنندج راه اندازی شد

نماینده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه در راستای راه‌اندازی موکب اربعین در محل فرودگاه سنندج همکاری و فعالیت داشته و این موکب راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۳۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی رستمی، نماینده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در یکصد و دومین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی کردستان که به منظور بررسی برنامه‌های ماه صفر برگزار شد گفت: در راستای برگزاری مراسم اربعین حسینی سپاه اقدام به ثبت نام بسیجیان داوطلب برای حضور در اربعین حسینی کرده است و کلاس‌های توجیهی لازم برای این افراد برگزار شد.

وی افزود: راهنمایی‌های لازم و آموزش‌های لازم به زائران بسیجی استان ارائه شده و جلسات داخلی با ادارات و شهرستان‌های استان نیز در این راستا برگزار شده است.

حجت الاسلام رستمی عنوان کرد: همچنین سپاه در راستای راه‌اندازی موکب اربعین در محل فرودگاه سنندج همکاری و فعالیت داشته و این موکب راه‌اندازی شده است.

نماینده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین به سایر اقدامات سپاه اشاره کرد ویادآور شد: نصب بنر خیرمقدم برای زائران اربعین حسینی در ورودی شهر‌ها از دیگر اقدامات سپاه بوده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات