یکی از فرماندهان دوزان دفاع مقدس در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم شهید ذاکر حیدری در تبریز، با بیان اینکه به برکت خون شهدا در سوریه در برابر داعش قاطعانه پیروز شده ایم، گفت: امروز کمر دشمن شکسته است.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۱۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدام افزود: استکبار می خواست حاکمیت عراق و سوریه را به دست گرفته و حزب الله را به عنوان خاکریز مقابل اسرائیل از بین ببرد تا ایران را نا امن کند ولی به هیچ یک از این خواسته های خود نرسید.
وی ادامه داد: به فضل الهی، داعش و حامیانش از نظر سیاسی در سردرگمی مطلق قرار گرفته اند  و امروزه در آستانه نابودی کامل داعش قرار داریم.
سردار نوعی اقدم اظهارداشت: همه نقشه های دشمن از نظر سیاسی، امنیتی و نظامی شکست خورده و پیروزی محور مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری و وحدت مسلمانان نزدیک است.
در ابتدای این آیین همرزمان شهید به بیان خاطرات پرداخته و فرزند این شهید دلنوشته خود به پدر شهیدش و حضرت رقیه (س) را قرائت کرد و آرزویش را دیدار خود و خانواده اش با مقام معظم رهبری عنوان کرد.

یادواره شهید ذاکر حیدری در مسجد طوبای تبریز با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد که در ابتدای آن  همرزمان شهید به بیان خاطرات پرداختند.

شهید ذاکر حیدری از رزمندگان دوران دفاع مقدس لشکر 31 عاشورا بود که دهم آبان سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

 

ارسال نظرات