خبرهای داغ:
با حضور اقشار مختلف مردم و اصناف شهر چادگان در مسجد ارشاد اولین فرمانده پایگاه شهید لاجوردی بسیج اصناف و بازاریان شهرستان چادگان از صنف غذاخوری ها و میوه و تره بار معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۷۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، در این مراسم جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گفت: بسیج یکی از الطاف الهی بود که نوسط حضرت امام (ره) بر ملت ایران ارزانی شد. حضرت امام 11 ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی این بنای رفیع را پایه گذاری کرد. سرهنگ بهزاد ملیانی ادامه داد: امام 4 ماه پس از جنگ، ابعاد جنگ نرم آینده را به خوبی تشخیص داد و بنیاد بسیج غیرنظامی را طراحی کرد که بسیج اصناف از جمله این اقشار تأثیرگذار بود و با اهدافِ دفاع از انقلاب اسلامی, اسلامی کردن اصناف بر اساس سیره ائمه اطهار, هویت بخشی اجتماعی و بصیرت دینی و سیاسی فعالین اصناف و بازاریان تشکیل شد.

سرهنگ ملیانی یادآور شد: شهدای اصناف، کمک ها و حمایت و پشتیبانی اصناف، حضور به موقع و موضع گیری های قاطعانه اصناف در برابر دشمنان، اهمیت و تأثیر بسیج اصناف را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بر همگان ثابت کرد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، انتظارات سپاه از فرمانده پایگاه رادر درجه اول انقلابی بودن و مجاهدت خالصانه دوم ایجاد وحدت و همدلی و سوم توجه ویژه به شعار سال و در پایان تعمیق بینش دینی و بصیرت سیاسی بر شمرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها