خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

سفر «راهیان نور» تداعی حرکت رزمندگان اسلام به جبهه های نبرد است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان گفت: سفرهای راهیان نور به نوعی تداعی حرکت رزمندگان به سمت جبهه های نبرد است، و دانش آموزان هم با این انگیزه به حرکت خود ادامه می دهند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۷۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام دانش آموزان راهیان نور در کنار قبور شهدای گمنام اظهار کرد: تعداد ۹۰ نفر از دانش آموز دختر اردستان و زواره به مناطق راهیان نور غرب کشوردر قالب دو دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل گفت: سفرهای راهیان نور به نوعی تداعی حرکت رزمندگان به سمت جبهه های نبرد است، و دانش آموزان هم با این انگیزه به حرکت خود ادامه می دهند.

وی افزود: زائران این سفر معنوی هر سال با بصیرت بیشتری عازم سرزمین کربلای ایران می شوند و به برکت خون شهداست که هر سال استقبال بیشتری انجام می شود.

فخرل با بیان اینکه اردوی راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان داشته و دارد.

وی با بیان اینکه تلاش شده در هر دستگاه اتوبوس یک راوی همراه زائران به مناطق عملیاتی اعزام شود، یادآور شد: راویان برای درک بهتر دانش آموزان از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور، را بیان می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اردستان با بیان اینکه مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی فرهنگ ایثار و شهادت را می‌آموزند، تصریح کرد: این اقدامات سبب می‌شود جانفشانی رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود.

سرهنگ فخرل در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طول اردوهای راهیان نور برای زائران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور در دستور این سفر معنوی خواهد بود.

ارسال نظرات