مدیر آموزش و پرورش بهاباد، کسب آمادگی بیشتر دانش آموزان در مقابله با حوادث احتمالی نظیر زلزله اصلی‌ترین هدف برگزاری این مانور دانست.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۴۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد،به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و بسیج دانش آموزی مانور پدافند غیر عامل با حضور مدیر اداره آموزش وپرورش بهاباد و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از دانش آموزان و معلمان در دبیرستان شهید رفیعیان شهرستان بهاباد برگزار شد.
"حسن عبداللهیان" مدیر آموزش و پرورش بهاباد، کسب آمادگی بیشتر دانش آموزان در مقابله با حوادث احتمالی نظیر زلزله اصلی‌ترین هدف برگزاری این مانور دانست.
وی بیان کرد: در این مانور با نواختن آژیر خطر و اعلام وضعیت اضطراری فرضی با آموزش‌هایی که دانش آموزان قبلا فرا گرفته اند اقدام به پناه گیری کرده و با خاموش کردن آتش و رسیدگی به مصدومان و انتقال آن‌ها به اماکن امن کار امداد و نجات را انجام می‌دهند.
عبداللهیان تصریح کرد: اجرای پدافند غیرعامل خسارت‌های مالی، جانی و تاسیساتی ناشی از حوادث و بحران‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد داد.
وی ادامه داد: مانور پدافند غیرعامل به همت آتش نشانی شهرداری بهاباد، هلال احمرو بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه و با همکاری مدیریت و کارکنان و دانش آموزان دبیرستان شهید رفیعیان بهاباد برگزار شد.
ارسال نظرات