خبرهای داغ:
سردار جهانسری؛

آموزش اصل اساسی در پدافند غیرعامل برای مواقع بحرانی است

مديرکل پدافند غيرعامل آذربایجان شرقی در همایش پدافند غیرعامل با تاکید بر اهمیت آموزش در پدافند غيرعامل تاکید کرد: آموزش به عنوان يكي از دروازه های توسعه پدافند غيرعامل به شمار می رود.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۲۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهانسری افزود: بخشی از امنیت دست نیروهای نظامی است ولی اکنون دفاع سایبر، مدیریت مواقع بحران و حوادث طبیعی باید آموزش و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس های پدافند غیرعامل به صورت مدون در تمام مجموعه های اداری علی الخصوص در مجموعه شهرداری برگزار شود، گفت: در زمان بحران خوب مدیریت کردن لازمه داشتن آموزش ها در این زمینه است ولی متاسفانه در کشور چون چون آموزش ندیده ایم  بی محابا و بدون برنامه عمل کرده و بهنتایج قابل قبولی نمی رسیم .

جهانسری تصریح کرد: اگر به زیرساخت حمله شود و کنترل زیرساخت ها شهری را مسئولان نتوانند درست در دست بگیرند به این معناست که ما در زمینه پدافند غیرعامل کاری نکرده ایم.

مديرکل پدافند غيرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: نگاه پدافند غيرعامل در دنياي امروز از فضاي نظامي به فضاهاي سايبري و حتي خوراك و پوشاك مردم تغيير يافته و دشمنان با شيوه هاي جديد در جهت تهي كردن خانواده ها و بخصوص نسل جوان و وارد كردن انواع ضربه ها به كشور هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها