مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در طرح هجرت عمده‌ترین هدف اصلی بسیج دانش‌آموزی ضمن عمران و سازندگی، تاثیرگذاری تربیتی و فرهنگی و بعد از همه این‌ها بحث حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی توسط دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۹۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم اختتامیه هجرت 3 و اردوهای جهادی که با حضور جمعی از جهادگران بسیجی دانش‌اموز در کانون بسیج اراک برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: این ایام مربوط به رشادت بزرگمردی است که به رغم سن کم خود برای تاریخ این کشور حماسه آفرید.

وی افزود: امثال شهید فهمیده‌ها در انقلاب اسلامی بسیار داریم که هر کدام می‌تواند الگو و اسوه‌ای برای ما باشند. امروز وظیفه ما است تا در این برهه از زمان پیام رسان شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی به حضور جهادگران دانش‌آموز در طرح اردوهای هجرت اشاره و تصریح کرد: در طرح هجرت عمده‌ترین هدف اصلی بسیج دانش‌آموزی ضمن عمران و سازندگی، تاثیرگذاری تربیتی و فرهنگی و بعد از همه این‌ها بحث حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی توسط دانش‌آموزان است.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به عرصه‌های مختلف سازندگی گفت: در عرصه اردوهای یک روزه که دانش‌اموزان اقدام به رنگ‌آمیزی، بسته بندی، پاکسازی محیط زیست، برداشت محصول و غبارروبی اماکن مذهبی تعداد 570 نفر مشارکت داشتند.

وی افزود: در عرصه اردوهای 7 روزه نیز جهادگران دانش‌آموز ضمن هجرت و حضور در مناطق محروم اقدام به ساخت منازل محروم، زیباسازی مدارس، ترمیم و رنگ‌آمزیزی قبور شهدا، دیوارکشی مساجد را انجام دادند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در اردوهای جهادی 10 روزه تحت عنوان هجرت 3 گفت: 744 دانش‌آموز، 34 مبلغه و مبلغ، 45 نفر از فرهنگیان نیز در این طرح مشارکت داشتند و در مجموع 68 160 متر کلاس درس و سالن مدرسه رنگ آمیزی شد که این خود از نظر عمرانی کاری بس بزرگ بوده و در اقتصادمقاومتی هم بی تاثیر نیست.

سرهنگ پاسدار امینی تصریح کرد: 4366 متر دیوارنویسی و رنگ‌آمیزی و خط کشی مدارس در طرح حیات پویا انجام شد.

وی افزود: در بخش دختر دانش‌آموز بسیجی برای اولین بار دوخت لباس فرم مدارس توسط دانش‌آموزان انجام شد که این اقدام در راستای کمک به خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند بود، همچنین خط کشی حیاط مدارس در طرح حیاط پویا و تعمیر میز و نیمکت نیز توسط لین دانش‌اموزان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات