خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: آمریکا به دنبال حمله فرهنگی و جنگ نرم برای نفوذ در اذهان ما و بالاخص دختران دانش آموز و دانشجو است و می گویند اگر ما بتوانیم قلوب زنان جمهوری اسلامی را فتح کنیم جامعه ایران را فتح می کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در یادواره شهدا دانش آموز و شهید سال بسیج که در مدرسه شاهد ام ابیها خواهران برگزار شد با اشاره به مقام شهید گفت: شهدا درظاهر حیات ندارد بلکه زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند و نمونه ملموس حال حاضر شهید حججی است.

وی عنوان کرد:  اگر شهید حججی هزار سال زنده بود و فعالیت می کرد و رسانه ها هم برای این شهید تبلیغ می کردند شهرت و آوازه او به اندازه این شهرتی که با شهید شدن او بدست آمده نبود امروز شهید حججی، شهید فهمیده و شهدا دانش اموز از همه ما زنده ترو پر آوازه تر هستند.

ملک آبادی با اشاره به موقعیت سه طیف از جوانان گفت: نمونه اول جوانان حضرت قاسم بن الحسن است که گفت شهادت در نزد من شیرین تر از عسل است ونمونه دوم نوجوانان و جوانان شهید فهمیده می باشد که حضرت امام( ره) می فرمایند رهبر ما آن طفل 13 ساله است که نارنجک به کمر بست و به زیر تانک رفت. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات یک نمونه دیگر نوجوانان و جوانان ، نوجوانانی هستند که توسط داعش در عراق و سوریه تربیت می شوند و مسلح می شوند و سر افراد خانواده خود را هم جدا می کنند و افتخار می کنند و نوجوانان ما باید از دو نمونه اول یعنی حضت قاسم(ع) و شهید فهمیده الگو بگیرند تا بتوانندبه اسلام و تشیع خدمت کنند.

ملک آبادی در ادامه با اشاره به جنایات های آمریکا به کشور ما گفت: آمریکا دیگر توان حمله نظامی با کشور ما را ندارد اما حمله ای که به نظام اسلامی ما انجام دادند حمله فرهنگی و جنگ نرم برای نفوذ در اذهان ما و بالاخص دختران دانش آموز و دانشجو است و می گویند اگر ما بتوانیم قلوب زنان جمهوری اسلامی را فتح کنیم جامعه ایران را فتح می کنیم.

وی در پایان گفت: دشمنان امروز قرار است با برنامه های شومی که برای ما ریختند سبک زندگی اسلامی را از ما بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها