در حاشیه مانور پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر؛
امام جمعه اهر پس از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر لزوم انجام مانور و کسب آمادگی های لازم در مقابله با دشمنان اسلام و همچنین حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۱۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد حاجی زاده با قدردانی از عوامل برگزاری این مانور از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تشکر کرد.

فرماندار اهر نیز در ادامه فلسفه برگزاری مانورهای بحران ، پدافند غیرعامل و ... را آماده سازی دستگاه ها و هماهنگی بین بخشی برشمرد و افزود: این تعامل و همکاری در مانور امروز در سطحی بالا مشاهده گردید و هماهنگی بین دستگاهها اعم از ارتباطی، عملیاتی، رادیویی و ... با موفقیت اجرا شد.

زاهد محمودی گفت: در صورت بروز هر اتفاق غیرمنتظره، دستگاه های ذیربط بصورت 24 ساعته و در اسرع وقت آمادگی عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی را در راستای رفاه شهروندان دارا می باشند.

وی در پایان با اشاره به بازدید قبلی از ایستگاه، راهدارخانه و اورژانس سامبران در آستانه فصل سرما از آمادگی و انگیزه بالای نیروهای آن خبر داد و از کلیه نیروهایی که در راستای رفاه شهروندان به خصوص در فصل سرما بصورت 24 ساعته مشغول فعالیت هستند و همچنین از عوامل اجرایی این مانور و میزبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قدردانی کرد.

 نیروهای شرکت کننده پس از اتمام این مانور با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و نثار فاتحه، با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

 

 

ارسال نظرات