فرماندار اشکذر بر ضرورت ارتقا آگاهی و شناخت مردم به‌ویژه دانش آموزان از رویکرد دشمن نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی در روز 13 آبان تأکید کرد و لازمه آن را تبیین و برجسته‌سازی اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۰۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در نشست هماهنگی برنامه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به مناسبت‌های این روز اظهار داشت: تسخیر سفارت آمریکاییان و برملا شدن خباثت‌های آنان برای مردم و نیز شهادت دانش آموزان نقش و تغییر شگرفی در تاریخ انقلاب داشته و ضروری است رخداد‌های این روز برای مردم بیش‌ازپیش تبیین گردد.
فرماندار اشکذر بابیان اینکه روز سیزده آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی است عنوان داشت: شایسته است در این زمان با ارتقا آگاهی و شناخت مردم از رویکرد‌های خصمانه دشمن نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه لازم برای تبیین و برجسته‌سازی اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فراهم گردد.
وی با اشاره به اهانت‌های رئیس‌جمهور بی‌تجربه آمریکا و بحران‌آفرینی دشمنان در ممالک اسلامی و شیعی افزود: ضروری است با تقویت روحیه استکبارستیزی، شرکت‌کنندگان در مراسم ۱۳ آبان ابراز انزجار خود را از سیاست‌های تفاقه‌افکنانه دشمنان نشان دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز بابیان اینکه پسندیده است امسال ۱۳ آبان برجسته‌تر از سال‌های پیش برگزار گردد به سیاست‌های دشمن برعلیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن درصدد است تا با اعمال سیاست‌های انفعالی برعلیه جمهوری اسلامی کیفیت موفقیت‌های ایران در حوزه‌های مختلف را تحت‌الشعاع قرار دهد که اقتضا می‌کند با آن مقابله جدی کرد.
حجت‌الاسلام "محمد فخرالدینی" انسجام همگانی مردم را از برکات راهپیمایی در ایران اسلامی دانست و عنوان داشت: وحدت از نشانه‌های موفقیت و پویایی جامعه بوده و ضروری است اقشار مختلف مردم در روز سیزده آبان یک‌بار دیگر این مهم را به منصه ظهور برسانند.
در پایان این نشست مسیر راهپیمایی سیزده آبان در شهر اشکذر از میدان بسیج اشکذر تا مسجد الرضا و زمان حرکت ساعت ۹:۳۰ صبح تعیین شد.
ارسال نظرات