محمدی در جمع نوجوانان حلقه های صالحین پایگاه ساجده:

حسین فهمیده را به خاطر بسپاریم/ از کتابها پاک شدی اما از ذهن های ما پاک نخواهی شد

محمدی گفت: با حذف دروسي مانند درس شهيد فهميده از كتب درسي، ظاهراً برخي بنا به دلايل مشخص، نمي‌خواهند روحيه شهادت‌طلبي و فداكاري در نوجوانان رشد كند ولی شهید حسین فهمیده از ذهن ها پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۰۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت ۱۳ آبان روز شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش آموز، نوجوانان حلقه صالحین پایگاه ساجده بر سر مزار شهدای شهرستان بافق که در امامزاده عبدالله (ع) آرمیده اند، رفتند.
محمدی برای این نوجوانان از فداکاری، شجاعت و اخلاقیات شهید حسین فهمیده سخن گفت و از آن‌ها خواست که او را در زندگی الگو خود قرار دهند.
وی در ادامه بیان کرد که با حذف دروسی مانند درس شهید فهمیده از کتب درسی، ظاهراً برخی بنا به دلایل مشخص، نمی‌خواهند روحیه شهادت‌طلبی و فداکاری در نوجوانان رشد کند، ولی شهید حسین فهمیده از ذهن‌ها پاک نخواهد شد. امروز بیش از هر زمانی به «حسین فهمیده»، کسانی که به فهم حسین فهمیده برسند، فردا‌ها را هم «حسینی» بخواهند و «فهمیده زمان» خود باشند، محتاج‌تریم!
در پایان" محمدی " گفت: سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان را به خاطر بسپاریم! دیروز از کتاب‌ها به بهانه‌های مختلف حذف و جابه‌جا شد و فردا ممکن است دیگر چنین روزی هم در تقویم هم وجود نداشته باشد، البته اگر انقلابیون بگذارند!
ارسال نظرات