مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان بر اساس مطالبات رهبری نخبگان را در عمل باور کنند

کامرانی بیان داشت:جهت صحبت های رهبری به مقامات و مسئولان است که نقش اساسی و کلیدی در این موضوع دارند اما متأسفانه مسئولان هنوز به این باور نرسیده اند.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۰۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

احسان کامرانی استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در رابطه با لزوم نخبه باوری مسئولان و پیشرفت علمی کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر مسئله نخبه باوری مسئولان تاکید زیادی داشتند.

این استاد بسیجی با بیان این مطلب افزود: جهت صحبت های رهبری به مقامات و مسئولان است که نقش اساسی و کلیدی در این موضوع دارند اما متأسفانه مسئولان هنوز به این باور نرسیده اند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان خاطرنشان کرد: در بدنه دولت، وزارت علوم و بنیاد نخبگان و سایر نهادهای مربوطه باید باور به نخبگان شکل بگیرد و به دستاوردهای آنها اهمیت داده شود.

کامرانی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از نخبگان که صاحب ایده و نوآوری و اختراعاتی هستند سر در گم هستند و حمایت و پشتیبانی نمی شوند چراکه که هنوز جایگاه درستی برای این قشر و علم در میان برخی مسئولان تعریف نشده است لذا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید نخبه باور و نخبه پرور شوند تا پیشرفت علمی در کشور با سرعت بیشتری انجام شود.

ارسال نظرات