مهندسین بسیجی اعلام می‌کنیم: ایجاد امنیت غذایی در کشورمان اولویت اول بخش کشاورزی و منابع طبیعی است، لذا متعهد می‌گردیم در راه علمی کردن کشاورزی، جهت نیل به خودکفایی در تمام محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست مستکبرین در این حربه، از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننموده تا دشمن را در این عرصه مایوس کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۹۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ شورای اندیشه‌ورز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

در طول تاریخ حاکمیت‌های مستکبر بسیاری وجود داشته که خود را محور عالم می‌پنداشته و از طریق ارعاب، تطمیع، به رخ کشاندن زرق و برق دنیوی و تحقیر دیگران، ملت‌های مظلوم را تحت سلطه خود در آورده اند. لکن تاریخ عاقبت فرعون، نمرود، هامان، قوم هود، ثمود و قارون را نشان داده است.
یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ به علت اعتراض به لایحه ننگین و شرم‌آور کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی درسال ۱۳۵۷ توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در تهران درسال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان مسلمانان پیرو خط امام (ره) می‌باشد. این‌ها بیانگر این است که ایرانی و ملت مسلمان، همیشه دنباله‌رو حق و حقیقت بوده و هیچ‌گاه ظلم و ستم مستکبران را نپذیرفته و حتی تا پای جان از عقیده و آزادگی خود دفاع می‌کند.
ما ملت مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان هم‌نوا با نایب بر حق امام زمان (عج) و، ولی فقیهمان فریاد خواهیم زد که آمریکا شیطان بزرگ بوده و ما به او خوش‌بین نبوده و اعتماد نداریم. چرا که آمریکا منافع خود را در ایجاد و تشدید اختلاف در میان کشور‌های اسلامی منطقه و دامن زدن به جنگ و ناامنی برای ایجاد رقابت تسلیحاتی و بازاریابی فروش سلاح تعریف کرده است؛ اما منافع منطقه‌ای ایران در حسن همجواری و صلح و ثبات در منطقه حساس خلیج فارس تعریف می‌شود. همان خلیجی که رییس جمهور هتاک آمریکا جهت دلگرمی خریداران عمده تسلیحات آمریکایی، آن را از روی جهل و نادانی خلیج ع. ر. ب.‌ی نامیده است.
جمهوری اسلامی ایران به دنیا ثابت کرد که استکبار جهانی، حتی با زبان دیپلماسی و مذاکره هم قابل اعتماد نبوده و دست از خودبزرگ‌بینی، غرور و خوی استثماریش بر نمی‌دارد. ما می‌آییم تا نشان دهیم که، همه آحاد مردم در برابر استکبار و آمریکای جنایتکار هم دل و هم صدا هستیم و دست از حمایت نهادی انقلابی، چون سپاه و بسیج که خار چشم دولت آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی گشته است بر نمی‌داریم.
ما مهندسین بسیجی اعلام می‌کنیم: ایجاد امنیت غذایی در کشورمان اولویت اول بخش کشاورزی و منابع طبیعی است، لذا متعهد می‌گردیم در راه علمی کردن کشاورزی، جهت نیل به خودکفایی در تمام محصولات کشاورزی و کوتاه کردن دست مستکبرین در این حربه، از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننموده تا دشمن را در این عرصه مایوس کنیم.
در پایان از همه آحاد مردم خصوصا مهندسین بسیجی دعوت می‌شود تا با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که نماد تبری و برائت از دشمنان اسلام می‌باشد، تقید و ایمان خود به خدا و اسلام را به رخ جهانیان بکشانند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
۸/۸/۱۳۹۶
ارسال نظرات