استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به فریمان در شهرک صنعتی کاویان این شهرستان حضور یافت و ضمن روشن کردن مشعل پیش شروع تولید کارخانه فلوت شیشه، از قسمت‌های مختلف آن بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۶۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در حاشیه‌ این بازدید با اشاره به اِعمال محدودیت‌هایی در گذشته، برای ایران اسلامی از سوی کشور‌هایی که صاحب تکنولوژی شیشه‌ی فلوت بودند؛ گفت: با همت متخصصان و مهندسان داخلی، امروز در این حوزه به مرز خود کفایی رسیده ایم.

وی افزود: مدیران این کارخانه توانسته اند در طراحی، ساخت و اجرا به ظرفیتی برسند که با کمترین وابستگی به کشور‌های خارجی، طی مدت سه سال، مجموعه را به سرانجام برساند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به روشن شدن مشعل پیش شروع تولید، اظهار داشت: ظرف مدت ۲۲ روز آینده که کوره برای تولید آماده می‌شود؛ شاهد افتتاح رسمی کارخانه خواهیم بود.

رشیدیان با تاکید بر حمایت دولت و دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، خاطر نشان کرد: وظیفه‌ی خود می‌دانیم در راستای حضور موثرتر بخش خصوصی در اقتصاد استان تلاش کنیم.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی همچنین از کارکنان، متخصصان، مهندسان و عوامل دست اندرکار، راه اندازی این پروژه قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها