فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:نگاهی که سپاه و بسیج به احزاب و گروه هایی که در سطح استان و کشور وجود دارد،همان نگاه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۶۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع اعضای قشر بسیج رسانه کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سیدالشهدا علیه السلام و درگذشت پدر سردار مجاهد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نگاهی که سپاه و بسیج به مجموعه رسانه ها دارد در ابعاد مختلف نگاهی پر رنگ و قوی است.
وی ادامه داد:چرا که معتقدیم پل ارتباطی بین مردم و مسئولان رسانه ها هستند و سعی کرده ایم که دیدگاه رسانه ها را بشنویم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به دوره قبلی که در استان مشعول به فعالیت بوده اند، تصریح کرد:در آن دوره  ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داشته ایم و هم اکنون نیز  با همین نگاه وارد شده ایم و ادامه خواهیم داد.
این مقام مسئول عنوان کرد:نگاهی که سپاه و بسیج به احزاب و گروه هایی که در سطح استان و کشور وجود دارد، نگاه مقام معظم رهبری است.
سردار ابوحمزه با اشاره به مطالب فوق عنوان کرد: تقسیم بندی و نگاه مقام معظم رهبری به  جریان انقلابی،غیر انقلابی و ضد انقلاب است که گفتنی است نگاه مجموعه سپاه و بسیج نیز چنین نگاهی است.
وی ابراز کرد:بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب باید جریانات غیر انقلابی را به انقلابی تبدیل کند و با توجه به سخنان ایشان در چند سال گذشته معظم له تاکید کرده اند که انقلابی بمانیم ،انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از یک میلیون از عزیزان اقشار مختلف وجود دارند که با سپاه استان مرتبط هستند،گفت:فصل الخطاب برای این عزیزان، فرماندهی سپاه استان است که به صورت مشخص از این نهاد اعلام می شود.
سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه چهار چوبی در چهار محور با تمامی دستگاه های استان مشخص کرده ایم، بیان کرد:محور اول کار ما تعامل و  همکاری است که این تعامل در همه عرصه ها و  شامل تمامی ارگان های استان می باشد.
وی انتقاد سازنده را محور دوم دانست و اذعان کرد:بنا به گفته مقام معظم رهبری بیان نقاط قوت و ضعف و پیشنهادهایی سازنده برای برطرف کردن نقاط ضعف را مطرح کرده اند و بر همین اساس سعی کرده ایم در همه موضوعات ورود پیدا کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: آنچه که سپاه در سطح استان دنبال می کند مطالبه گری است ،چرا که هر کس در هر جایگاهی باید پاسخگو باشد و بر همین اساس مردم نیز باید مطالبه گر باشند.
وی افزود:با وجود اینکه مردم کرمان دارای ویژگی ها و برجستگی های بسیار زیادی هستند اما در عرصه مطالبه گری ضعیف عمل کرده اند که باید این مسئله را قوت دهیم تا شاهد پیشرفت در سطح استان باشیم.
سردار ابوحمزه مراقبت و مواظبت از خطوط قرمز نظام را محور چهارم  معرفی کرد و یاد آور شد: سپاه و بسیج به هیچ عنوان اجازه نمیدهد افرادی از داخل و خارج از استان از خطوط نظام عبور کنند و مقابل آنها خواهیم ایستاد.
این مقام مسئول با طرح این سوال که چرا سپاه در همه عرصه ها ورود پیدا می کند،متذکر شد:وظیفه سپاه با توجه به قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است بنابراین سپاه در همه عرصه ها ورود پیدا میکند.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه ماموریت های سپاه در شش محور تبیین شده است، اظهار کرد: اولین عرصه از ماموریت های سپاه مقابله با تهدید سخت می باشد که نمود آن را در جنگ تحمیلی مشاهده کرده ایم.
وی محور دوم را مقابله با تهدیدات نیمه سخت دانست و تصریح کرد: که این محور شامل عرصه عملیاتی می باشد و مقابله با تهدید نرم در عرصه سیاسی و فرهنگی است  به عنوان محور سوم قابل ذکر است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تحقق بسیج ده ها میلیونی را به عنوان محور چهارم  بیان کرد و ادامه داد:عمق بخشی داخلی از دیگر محورهای قابل ذکر است.
وی عمق بخشی خارجی را محور ششم خواند و ابراز کرد: که نیروی قدس این ماموریت را به فرماندهی سردار خاج قاسم سلیمانی انجام میدهد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بسیج رسانه به دنبال پیاده سازی افکار و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری است،افزود: تلاش بر این است که با استفاده از رسانه ها در سطح استان به اشاعه این   اندیشه ها و افکار بپردازیم و در این راستا از همه ظرفیت های رسانه در سطح استان استفاده خواهیم کرد.
سردار ابوحمزه عنوان کرد :در پایان سال ۹۷ کنگره ۶۵۰۰ شهید سرداران و امیران استان را برگزار خواهیم کرد و یکی از مجموعه هایی که می تواند کمک شایانی در این عرصه داشته باشد رسانه ها هستند.

 

ارسال نظرات