خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام کاروان اربعین ویژه دانشجویان استان سمنان به کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۱۰۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، مرتضی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار ان با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و صفر اظهار داشت: کاروان اربعین ویژه دانشجویان استان سمنان برای شرکت در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین به کربلا اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت این کاروان محدود است افزود: افرادی که برای نخستین بار از سوی کاروان دانشجویی اعزام می‌شوند در اولویت قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه با توجه به سهمیه محدود استان سمنان برای تعداد دانشجویان اعزامی داشتیم بیان کرد: بیش از 130 نفر برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کردند که ناگزیر به قرعه‌کشی اسامی از بین این افراد شدیم.

وی با تأکید بر اینکه 80 نفر از دانشجویان استان سمنان در قالب کاروان اربعین اعزام می‌شوند یادآور شد: یک اتوبوس ویژه خواهران و یک اتوبوس ویژه برادران سامان‌دهی شده است.

دهرویه هزینه ثبت‌نام هر نفر از دانشجویان را 700 هزار تومان اعلام کرد و ابراز داشت: کاروان دانشجویان در اربعین امسال در موکب‌های ویژه دانشجویی اسکان داده می‌شوند.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع بصیرت عاشورایی را از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان دانست و خاطرنشان کرد: زمان اعزام این کاروان از یازدهم تا بیستم آبان ماه است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان با بیان اینکه ترویج بصیرت عاشورایی و پیام‌های قیام عاشورا در بین دانشجویان مهم‌ترین هدفی است که در اعزام این کاروان دنبال می‌شود بیان کرد: امسال سومین سالی است که این کاروان از سوی بسیج دانشجویی اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها