خبرهای داغ:
نماینده مردم بوئین‌‎زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
نماینده مردم بوئین‌‎زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 500 پرونده در صندوق کارآفرینی امید وجود دارد که مربوط به حوزه تولید و اشتغال است و با مساعدت مسوولان استانی و کشوری می توان شاهد به ثمر نشستن این طرح ها بود.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۹۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، روح الله بابایی صالح در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی استان که ظهر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف به ویژه صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد که با بهره مندی از این ظرفیت های می توان ضمن ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی را هم رقم زد.
وی افزود: نخستین شهر صنعتی کشور در استان قزوین احداث شده که نشان از ظرفیت بالای حوزه صنعت این استان دارد و با مساعدت مسوولان می توانیم مشکلات حوزه تولید و نصعت را برطرف کرده و مانند گذشته شاهد به چرخش درآمدن چرخ های صنعت استان باشیم.
نماینده مردم بوئین‌‎زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به تعداد بالای واحدهای صنعتی که در استان قزوین مشغول فعالیت است با مشکلات حوزه کارگری در استان روبرو هستیم که مسوولان با بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان از نزدیک در جریان مشکلات کارگری قرار می گیرند.
بابایی صالح ادامه داد: از مسوولان امر انتظار داریم برای رفع مشکلات کارگری استان قزوین تدابیر لازم را اندیشیده و همکاری کنند تا وضعیت کارگران استان را از حاد بودن خارج کنیم.
وی با اشاره به آمار پرونده های صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: در حال حاضر 500 پرونده در صندوق کارآفرینی امید وجود دارد که مربوط به حوزه تولید و اشتغال است و با مساعدت مسوولان استانی و کشوری می توان شاهد به ثمر نشستن این طرح ها بود.
نماینده مردم بوئین‌‎زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امید است با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قزوین گام های ارزنده ای در راستای رفع مشکلات استان در حوزه کار و اشتغال باشیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها