سروان پاسدار خانی در صبحگاه هفته بسیج دانش آموزی واحد پیشگام معراج شاهرود گفت: دختر ایرانی الگوی دختران کشورهای شرقی و غربی است و مقام معظم رهبری نیز از شهدای زن به عنوان معلم ثانی یاد می کند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۶۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مصطفی خانی در صبحگاه هفته بسیج دانش آموزی واحد پیشگام معراج حوزه بسیج دانش آموزی کوثر که در نمازخانه دبیرستان دوره دوم معراج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداو شهید فهمیده اظهار کرد: در دفاع مقدس زنان پا به پای مردان و شاید جلوتر نقش‌های مهمی را ایفا کردند.
وی افزود: نقش زن در اسلام بسیار والا بوده و هست و در کشور ما از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
خانی با اشاره به شهیده زینب کمایی خاطر نشان کرد: دختر ایرانی الگوی دختران کشور‌های شرقی و غربی است و مقام معظم رهبری نیز از شهدای زن به عنوان معلم ثانی یاد می‌کند.
مسئول کانون جوانان بسیج شاهرود با اشاره به کتاب من زنده ام به قلم معصومه آباد خواستند که دانش آموزان این کتاب را بخوانند تا با رشادت‌ها و شجاعت‌های زنان رزمنده دفاع مقدس آشنا شوند و دختر ایرانی و انقلابی مسلمان را بهتر بشناسند و به جایگاه خود واقف شوند.
در این صبحگاه زنگ ایثار و شهادت نیز توسط مسئول کانون جوانان بسیج شاهرود نواخته شد و یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و بویژه شهدای دختر دانش آموز گرامیداشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها