موکب قمر بنی هاشم (علیه السلام )درسه راهی ارمند لردگان برپا و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین از خادمین موکب های 285 و 1337 در کربلای معلی استقبال کردند.
کد خبر: ۸۹۴۲۰۵۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرنگار خبرنگار بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم و مسئولین شهرستان لردگان با راه اندازی موکب قمر بنی هاشم (علیه السلام )درسه راهی ارمند لردگان از خادمین موکب های 285 و 1337 قمر بنی هاشم(علیه السلام ) در کربلای معلی استقبال باشکوهی داشتند.

 محمد کیانی، از مسئولین ستاد عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم و مسئولین شهرستان لردگان گفت: شهرستان لردگان همیشه در صحنه های انقلابی حضور فعال داشته اند و یار و یاور انقلاب و رهبری بوده و هستند.

این یادگار دفاع مقدس افزود: نمونه بارز حضور مردم لردگان در صحنه، هشت سال دفاع مقدس است که به صورت پیاده عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند و به همین دلیل این شهرستان به حق شهرستان کاروان پیاده نامیده شده است.

کیانی در پایان افزود: موکب های قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری  در  مسیر نجف به کربلای معلی و عمودهای 285 و 1337 میزبان همه زائران اربعین حسینی به ویژه مردم شهید پرور لردگان خواهد بود.

ارسال نظرات