ربیع فلاح با بیان اینکه اختلاف ضد توسعه است و تنها در سایه همدلی و هم افزایی می‌توان به توسعه اندیشید، تصریح کرد: با توکل به خداوند متعال و با تلاش جهادی و اعتقادی، کارها پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۹۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران پس از اعطای حکم 6 شهردار جدید شهرهای مازندران، مدیریت و تعامل شهری را مقولاتی بسیار مهم در پیشبرد امور شهر برشمرد و اظهار داشت: باید مردم را با جایگاه مهم شورای اسلامی و نقش آن در توسعه شهری آشنا کرد و از مشارکت مردم در پیشبرد امور شهر بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های شهری را اولویت بندی کرد و با واگذاری امور به مردم به توسعه شهری سرعت بخشید، افزود: مدیریت پسماند و توسعه فضای سبز از جمله اقدامات مهمی بوده که باید دنبال شود.

وی تاکید کرد: شهرداران برای رفع مشکلات شهری باید حضور میدانی داشته باشند و به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار باشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اختلاف ضد توسعه است و تنها در سایه همدلی و هم افزایی می‌توان به توسعه اندیشید، تصریح کرد: با توکل به خداوند متعال و با تلاش جهادی و اعتقادی، کارها پیش خواهد رفت.

استاندار مازندران با صدور احکام جداگانه ای اصغر اسدی امیری را به عنوان شهردار امیرکلا، رضا اباذری شالینگی را به عنوان شهردار گلوگاه بندپی، عبدالکریم پهلوان را به عنوان شهردار آلاشت، علی داودی را به عنوان شهردار گزنک، تقی جعفر پور را به عنوان شهردار خرم آباد و محسن رضایی را به عنوان شهردار محمود آباد منصوب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها