فرمانده سپاه بجستان، بسیج را نماد شجاعت، پیشرفت و اقتدار دانست گفت: الگو پذیری ملت عراق در راه اندازی بسیج مردمی در مقابله با نیرو‌های داعش است که حاکی از ترویج روحیه‌ی بسیجی در روح و کالبد کشور‌های مسلمان منطقه است.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۸۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا جنیدی شب گذشته در نشست ستاد بزرگداشت هفته بسیج که در محل دفتر فرماندهی این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: به واسطه حرکت عظیم مردمی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند و این نهاد مردمی ارائه دهنده خدمات بسیاری به نظام و مردم از زمان تشکیل تا کنون بوده است.

وی بسیج را نماد شجاعت، پیشرفت و اقتدار دانست و افزود: امروزه حضور بسیجیان در پایگاه‌ها بسیار برجسته بوده و و فراهم کردن امنیت، پیشرفت و آبادانی و مقابله در برابر جنگ نرم و آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن از وظایف اصلی بسیج است. بسیجی یعنی با بصیرت و اگاهی که در هر زمان، تحت امر رهبرمعظم و ولایت فقیه باشیم و در راستای اتحاد و وحدت جامعه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه ضرورت حضور بسیج در عرصه‌های ملی و بین المللی بر کسی پوشیده نیست، افزود: ثمره‌ی حضور بسیج در دفاع از کشور و دفاع از مظلومان عالم و مسلمانان منطقه قابل مشاهده است و با فعالیت و حضور ارزشمند در زمینه‌های مختلف توانسته است نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمن را برملا و خنثی نماید.

جنیدی پیروزی‌ها و موفقیت‌های بسیج را زمینه ساز الگوسازی برای سایر کشور‌ها دانست و گفت: نمونه‌ی بارز آن، الگو پذیری ملت عراق در راه اندازی بسیج مردمی در مقابله با نیرو‌های داعش است که حاکی از ترویج روحیه‌ی بسیجی در روح و کالبد کشور‌های مسلمان منطقه است.

وی آموزه‌های دینی را در پرورش بسیجیان بسیار موثر دانست و تصریح کرد: با نگاهی به وصیت نامه‌ی شهداء بسیجی و پیام‌های آنان متوجه می‌شویم این عزیزان همواره بر لزوم حفظ اسلام و کشور تاکید و تکیه داشته اند.

فرمانده سپاه بجستان در پایان، برگزاری نشست روشنگری، مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با پیشکسوتان بسیج، دیدار با امام جمعه بجستان و یونسی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، یادواره شهدا شهرستان را از مهمترین برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج دانست.
ارسال نظرات