رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان البرز گفت: ایران اسلامی نماد صلح و آرامش در دنیا است و تاریخ خود گواه این امر مهم است.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۶۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی روز سه شنبه در نشست خبری ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: حضور جمهوری اسلامی باعث ارامش منطقه شده و تاریخ ایران نشان داده که ایران هیچگاه تعرضی نسبت به کشوری نداشته و همواره از خاک خود دفاع کرده است.
 
ایران اسلامی نماد صلح و آرامش در دنیا است
 
وی ادامه داد: همیشه اقتدار و ایثار مانع از رسیدن دشمنان به اهداف خود دراین کشور و لازمه ادامه این شرط آن است که ویژگی انقلابی بودن را مد نظر قراردهیم.
 
روحی یزدی گفت: بحث نفوذ که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است باید مورد توجه قرار داد چراکه دشمنان با صرف هزینه‌های گزاف به دنبال آن هستند تا به اسرار نظام دست یابند.
 
وی اضافه کرد: هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است که رهبری نظام اسلامی، مردم و مسئولان متحد و با شعار واحد در صحنه حاضر شوند.
 
روحی یزدی گفت: یکی از نکات برنامه‌های ۱۳ ابان بصیرت افزایی جامعه ایرانی به ویژه دربین نسل جوان است و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از یک فضا و شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: با مروری در تاریخ ۱۳ آبان مناسبت‌های مهم و شاخصی است که هرکدام از این مناسبت‌ها می‌تواند در یک تحول عظیم نقش آفرینی کند.
 
وی اضافه کرد: تبعیت امام (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از جمله مناسبت‌های این روز مهم و تاریخی است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی تا زمانی از حیات سیاسی خود برخوردار است که انقلابگیری را سرلوحه رفتار و اقدامات قرار دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس ۱۳ آبان امسال با شعار 'غیر انقلابی' همراه است و همه اقشار مردم علاوه بر قشردانش آموزی که این روز مختص آنان است حضور می‌یابند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: این روز پاسخی به یاوه گویی‌های آمریکا است که همواره علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه داشته اند.
 
وی افزود: حضور قدرتمند مردم ایران در ۱۳ ابان می‌تواند مشت محکمی به دهان استکبار باشد و کشور‌های اروپایی را با واقعیت نظام جمهوری اسلامی بیشتر آشنا کند.
 
روحی یزدی ادامه داد: قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه قدرت بی بدیل است که به لطف الهی و به برکت خون شهدا، تدابیر حکیمانه امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
 
وی یادآورشد: یکی از مقتدر‌ترین کشور‌های منطقه و مقبول‌ترین کشور‌های منطقه جمهوری اسلامی ایران است که از یک صداقت و یک صلابت خاصی برخوردار است.
 
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و مسیرآن میدان توحید- سه راه امامزاده حسن (ع) و مصلی امام خمینی (ره) کرج است که درمصلی سخنران سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) است.
 
برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و هنری درقالب عکاسی و نقاشی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است وهمچنین با توجه به قرار داشتن در ماه محرم در طول مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان خدمات فرهنگی و هنری لازم نیز دراین زمینه ارائه می‌شود.
 
برگزاری نشست‌های تحلیلی در مراکز علمی و دانشگاه‌ها و کرسی ازاد اندیشی در مدارس به مدت سه روز از دیگر برنامه‌های این مناسبت تاریخی در استان البرز خواهد بود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات