جهانگیر شاهمرادی گفت: هدایا و کمک‌های مردمی صنعتگران خودجوش استان البرزدر مسیر راهپیمایی اربعین حسینی نشان دهنده فرهنگسازی و ارادت خالصانه آن‌ها برای چنین مراسم با عظمتی است که یادآور سالار شهیدان امام حسین (ع) و واقعه عاشورا است.
کد خبر: ۸۹۴۱۹۵۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جهانگیر شاهمرادی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرزاظهار داشت: ارسال کمک‌های صنعتگران البرزی برای پیاده روی اربعین حسینی محیا شد.
 
زیارت اربعین تجدید میثاق برای احیاء ارزش‌های انسانی است
جهانگیر شاهمرادی افزود: هدایا و کمک‌های مردمی صنعتگران خودجوش استان البرزدر مسیر راهپیمایی اربعین حسینی نشان دهنده فرهنگسازی و ارادت خالصانه آن‌ها برای چنین مراسم با عظمتی است که یادآور سالار شهیدان امام حسین (ع) و واقعه عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم شرکت شهرک‌های صنعتی البرز به کمک صنعتگران البرزی اقلام و کالا‌های خوراکی و نوشیدنی را برای مراسم پیاده روی اربعین به ستاد عتبات وعالیات استان البرز تحویل دادند.

شاهمرادی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی نظرآباد و اشتهارد از جمله شهرک‌های صنعتی بودند که در این امر خدا پسندانه پیش قدم شدند.

جهانگیر شاهمرادی گفت: حضور در پیاده‌روی اربعین از عشق و علاقه مردم به خاندان عصمت و طهارت سرچشمه می‌گیرد و حضور خادمان در کربلا برای پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله (ع) مصداق عینی و عملی در تحقق این ایمان قلبی و دینی است.

 این مقام مسئول افزود:زیارت اربعین در واقع تجدید میثاق با پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و میثاق با برای احیاء ارزش‌های انسانی است.
ارسال نظرات